Ako využiť CRM systém naplno
Obrovský potenciál. Presne to pre vašu firmu predstavuje správne vybraný CRM systém. Nato, aby ste z neho získali maximum, musíte tento informačný systém vedieť správne používať. Predstavíme si preto niekoľko cenných rád, ktoré vám pomôžu využiť CRM systém naplno.

Vyberte si CRM systém, ktorý sa vám hodí
Výber CRM systému je dôležitý a náročný proces. Nie každé CRM sa hodí do každej firmy. Niektoré sú jednoduchšie a preto nenájdu svoje uplatnenie vo veľkých firmách. Naopak, komplexné CRM systémy sa nehodia pre menšie firmy. Preto si na výber CRM vyčleňte dostatok času. Pretože práve to je prvý krok k správnemu využitiu CRM.
Zaškoľte svojich zamestnancov v používaní CRM
Jednou z výhod CRM systémov je, že šetria čas. Ak však vaši zamestnanci nevedia softvér poriadne používať, prichádzate o spomínanú výhodu. Preto si už pri samotnej implementácii dajte záležať na tom, aby sa zamestnanci naučili systém poriadne používať.
Zároveň sa nebojte zaviesť pravidlá a manuály (napríklad ako tagovať). Pomôže to zamestnancom zorientovať sa v prípade problému a udrží lepší poriadok.
Spoľahnite sa na automatizáciu
Pokročilé CRM systémy majú v sebe zabudované rôzne automatizačné funkcie. Tie vedia ušetriť veľa času a nervov napríklad pri hľadaní špecifických klientov. Pokiaľ máte tú možnosť, využívajte tagy, filtre alebo automatické faktúry. Hoci sa to nezdá, ale aj takéto drobné a nenápadné funkcie vám môžu pomôcť využiť CRM systém naplno.
Využite vizualizáciu dát v CRM
Úlohou CRM systémov je okrem iného aj zber rôznych dát. Tie by však nemali zostať v úzadí, ale mali by ste využiť. Niektoré programy dokážu tieto údaje zobraziť v podobe grafov a iných ukazovateľov. Preto ak máte túto možnosť, určite ju využite. Pomôže vám to lepšie si dáta interpretovať a pochopiť vašich zákazníkov.
22. júna 2017
Tagy, jednoduchá cesta pre poriadok v kontaktoch
Tagy v CRM systémoch sú malá nenápadná funkcionalita. O čo nenápadnejšie sú, o to väčší úžitok majú pri udržiavaní poriadku v kontaktoch. Ich používanie však musí podliehať niekoľkým základným pravidlám, aby ste sa neskôr nestratili v mori tagov. Preto, ak sa chcete vyhnúť zbytočným komplikáciám, prečítajte si článok o tom, ako tagovať kontakty.
5 pravidiel pre úspešnú implementáciu CRM systému
Máte vrásky na čele, keď sa povie implementácia CRM? Pomôžeme vám. Stačí, ak si prečítate tento článok a budete presne vedieť, ako na úspešnú implementáciu CRM systému.
3 tipy, ako si udržať poriadok v pracovných kontaktoch
Kontakty sú základným kameňom každého CRM systému. Postupom času sa vám v nich môžu nazhromaždiť stovky či tisíce mien a firiem. Bez toho, aby ste sa v tomto množstve údajov vyznali, stráca váš CRM systém význam. Poďme sa preto pozrieť, ako si v kontaktoch udržať poriadok.
Ako si udržať zákazníka s využitím CRM systému
Udržať si zákazníka má svoje výhody. Nielenže znížite náklady na reklamu, ale zvýšite aj celkový objem predaja. Ide však o náročný proces, na ktorý je dobré zavolať si pomocníka - CRM systém.
4 znamenia, kedy začať používať CRM
Niekoho biznis je stále zaseknutý v časoch dávno minulých — v dobách, kedy sa kontaktné údaje zákazníkov hľadali v otočných vizitkároch, zoznam klientov sa evidoval v kartotéke a hory papiera na pracovnom stole vydali za menší les. Tento opis môže byť prehnaný. Nič to ale nemení na fakte, že niektoré spoločnosti stále používajú zastarané technológie a metódy na riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Publikujte na CRM.sk
Portál CRM.sk prináša novinky a tipy zo sveta obchodu a predaja. Ak máte zaujímavé informácie, ktoré chcete na našom portáli zverejniť, kontaktujte nás.